Η καθημερινή δουλειά της ομάδα συντήρησης του University of Maryland στο College Park δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, καθώς πρόκειται για πάνω από 557.000 τετραγωνικά μέτρα, που περιλαμβάνουν 96 ακαδημαϊκά κτήρια και 13 αθλητικούς χώρους. Το πανεπιστήμιο ιδρύθηκε το 1856 και με τα χρόνια επεκτάθηκε. Πλέον φιλοξενεί πάνω από 41.000 φοιτητές και σχεδόν 5.000 καθηγητές. Οι εγκαταστάσεις τους πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μιας πανεπιστημιούπολης που επεκτείνεται συνεχώς. Αποτελούν έδρα των Maryland Terrapins σε 13 αθλητικούς χώρους, φιλοξενούν αθλητικές εκδηλώσεις και εξυπηρετούν τις αθλητικές ανάγκες της πανεπιστημιούπολης. Καθώς υπάρχουν πολλά κτήρια και ανάγκες, η ομάδα του University of Maryland αναζητούσε ένα σύστημα που θα βελτίωνε την αποτελεσματικότητα και, ταυτόχρονα, θα παρείχε μια λύση παντού, από τα ακαδημαϊκά κτήρια έως το γήπεδο ποδοσφαίρου. Με τη βοήθεια του Tork PeakServe®, κατάφερε να βελτιώσει την καθαριότητα των τουαλετών και να μειώσει τη συντήρηση που απαιτούνταν από το προσωπικό.
Κατά τη διάρκεια ενός αγώνα ποδοσφαίρου της Terrapins εντός έδρας, το πανεπιστήμιο μπορεί να δεχτεί πάνω από 54.000 επισκέπτες, κάτι που αυξάνει την επισκεψιμότητα των τουαλετών. Ο προϊστάμενος Αθλητικών Εγκαταστάσεων Thomas Saunders έχει δηλώσει ότι, πριν από το Tork PeakServe, η ομάδα συντήρησης αντιμετώπιζε ένα σωρό προβλήματα για να εξασφαλίσει μια θετική εμπειρία στις τουαλέτες για τους επισκέπτες. «Πριν από κάθε αγώνα, έπρεπε να αποφασίζουμε για κάθε δοσομετρική συσκευή μεταξύ της πιθανότητας να εξαντληθεί το χαρτί κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και της αντικατάστασης των μερικώς χρησιμοποιημένων ρολών, που οδηγούσε σε σπατάλη και μεγαλύτερο κόστος. Καθώς οι δοσομετρικές συσκευές εξαντλούνταν κατά τη διάρκεια των αγώνων, οι θεατές απογοητεύονταν, καθώς σχηματίζονταν ουρές και ο χρόνος χρήσης της τουαλέτας αυξανόταν», σημειώνει ο κ. Saunders.
Το Tork PeakServe βοήθησε την ομάδα να μειώσει τη συνολική σπατάλη, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την εμπειρία του επισκέπτη. Αντίθετα, βελτίωσε την εμπειρία του επισκέπτη, μειώνοντας τη συχνότητα εξάντλησης του χαρτιού, αφού επιτρέπει στο προσωπικό να γεμίζει τις δοσομετρικές συσκευές πριν από κάθε αθλητικό γεγονός, χωρίς να χρειάζεται να πετά το χαρτί που έχουν μέσα. «Η ικανότητα να γεμίζουμε τη δοσομετρική συσκευή οποιαδήποτε στιγμή ήταν μια πραγματική κατάκτηση για εμένα και την ομάδα μου, επειδή δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για τις ελλείψεις κατά τη διάρκεια ενός αγώνα», τονίζει ο κ. Saunders.
«Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια σε οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στις τουαλέτες είναι να κερδίσεις την υποστήριξη του προσωπικού καθαριότητας που εργάζεται καθημερινά σε αυτές», δηλώνει ο κ. Saunders. Με πάνω από 165 υπάλληλους στο προσωπικό καθαριότητας, ο χειρισμός αυτής της μετάβασης και η αναζήτηση ενός συστήματος που θα λειτουργούσε για όλη την ομάδα ήταν πρωταρχικής σημασίας. Ο Bob Pils, υποδιευθυντής Υπηρεσιών Κτηρίων, αναφέρει ότι το Tork PeakServe έχει δεχτεί τεράστια υποστήριξη από το προσωπικό συντήρησης, χάρη στην ευκολία χρήσης του. «Δεν αντιμετωπίσαμε καθόλου αντίσταση από το προσωπικό καθαριότητας κατά τη χρήση του Tork PeakServe. Τα μέλη του προσωπικού διαπίστωσαν ότι μπορούν να μεταφέρουν με μεγαλύτερη ευκολία περισσότερα αναλώσιμα εντός των εγκαταστάσεων, χάρη στις συσκευασίες μεταφοράς, και ότι σκύβουν λιγότερο για να μαζέψουν σκουπίδια από το πάτωμα, καθώς το PeakServe δεν διανέμει πάνω από μία χειροπετσέτα τη φορά», δηλώνει ο κ. Pils. Επιπλέον, χάρη στα λιγότερα κινούμενα εξαρτήματα και τα λιγότερα απρόοπτα, η ομάδα έχει παρατηρήσει εξοικονόμηση χρόνου, που τους επιτρέπει να επικεντρώνονται σε άλλες δουλειές.
«Στόχος μας είναι να παρέχουμε σε κάθε φοιτητή, καθηγητή και επισκέπτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην πανεπιστημιούπολη. Και οι τουαλέτες αποτελούν μέρος αυτής της εμπειρίας. Το Tork PeakServe μας επέτρεψε να βελτιώσουμε αυτή την εμπειρία, μειώνοντας παράλληλα την ανησυχία μας για την εξάντληση του χαρτιού, την καθαριότητα στις τουαλέτες και πολλά άλλα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε με τις δοσομετρικές συσκευές χειροπετσετών», προσθέτει ο κ. Pils. «Πρόκειται για ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για το προσωπικό καθαριότητας».