Ικανοποιημένοι επιβάτες, καλύτερο αποτέλεσμα. Οι καθαρές τουαλέτες είναι βασική προϋπόθεση για βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών. Το πακέτο Tork Airport Hygiene Package μπορεί να βοηθήσει.
Οι μελέτες συνδέουν την καθαριότητα του τερματικού σταθμού με την ικανοποίηση των επιβατών και την αυξημένη ικανοποίηση με τα έσοδα του αεροδρομίου.
1%
αύξηση στην ικανοποίηση επιβατών σημαίνει αύξηση 1,5% σε μη αεροναυπηγικές δαπάνες.*
#1
Οι βρόμικες και πολυπληθείς τουαλέτες είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στους πολυσύχναστους χώρους.**
Το 71%
των επισκεπτών σε πολυσύχναστους χώρους είχαν μία κακή εμπειρία στις τουαλέτες.**
1 στους 3
επισκέπτες που αποφεύγουν να πηγαίνουν στην τουαλέτα περιορίζουν την ποσότητα του φαγητού και του ποτού τους γι’ αυτό τον λόγο.**
* ACI, 2019 «Εμπειρία πελατών αεροδρομίου, μεταξύ διαχείρισης και εκτέλεσης.
** Έρευνα του IPSOS με 3000 άτομα στις ΗΠΑ, το ΗΒ, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Πολωνία και τη Σουηδία που επισκέφθηκαν πολυσύχναστους χώρους εκδηλώσεων το 2016
Η Tork, η μάρκα της Essity, είναι μια κορυφαία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά υγιεινής και υγείας. Στόχος μας είναι η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης, μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Το δίκτυο πωλήσεων περιλαμβάνει περίπου 150 χώρες με τα κορυφαία παγκόσμια brands TENA και Tork, καθώς και άλλα ισχυρά brands, όπως τα Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic και Zewa. Η Essity απασχολεί περίπου 36.000 εργαζόμενους. Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν το 2023 σε περίπου 147 δις σουηδικές κορώνες (13 δις ευρώ). Η έδρα της εταιρείας είναι στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και η Essity είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης Nasdaq Stockholm. Η Essity αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της ευημερίας και συμβάλλει σε μια υγιή, βιώσιμη και κυκλική κοινωνία. Περισσότερες πληροφορίες στο www.essity.com.