Το Tork Xpressnap είναι το μόνο σύστημα δοσομετρικής συσκευής χαρτοπετσετών που μειώνει την κατανάλωση χαρτοπετσέτας και προσφέρει ένα ψηφιακό εργαλείο μάρκετινγκ DIY που σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να μοιράζεστε το μήνυμά σας άμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή να το εκτυπώνετε και να το εμφανίζετε στα πάνελ προβολής διαφήμισης AD-a-Glance® της δοσομετρικής σας συσκευής.
Η δημιουργία μιας διαφήμισης είναι απλή υπόθεση. Απλώς ακολουθήστε αυτά τα 4 γρήγορα βήματα.
Προσδιορίστε το μήνυμά σας
Επιλέξτε ένα πρότυπο ή δημιουργήστε το δικό σας
Αποθηκεύστε το σχέδιό σας
Προωθήστε το μήνυμά σας στο κατάστημα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Το 57%
των επισκεπτών εστιατορίων συμφωνεί ότι η εξατομικευμένη εμπειρία δικαιολογεί υψηλότερες τιμές.
Το 40%
των επισκεπτών εστιατορίων δήλωσε ότι θα ήθελε εισαγωγή νέων ειδών στο μενού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθούν τρεις τρόποι με τους οποίους το Tork Xpressnap μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους:
Γίνετε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το 78% των περιστασιακών επισκεπτών εστιατορίων παρακολουθεί περιεχόμενο που σχετίζεται με εστιατόρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μας εργαλείο για να δημιουργήσετε ένα μοναδικό μήνυμα και να το δημοσιεύσετε απευθείας στα κανάλια σας στα κοινωνικά δίκτυα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο εστιατόριό σας.
Δώστε προσωπικό χαρακτήρα
Το 62% των επισκεπτών εστιατορίων είναι πιο πιθανό να επιστρέψει στο εστιατόριό σας εάν πιστεύει ότι είχε μια εξατομικευμένη εμπειρία. Επομένως, χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μας εργαλείο για να μοιραστείτε την κληρονομιά του εστιατορίου σας, τη συμβολή σας στην κοινότητα, ή τις ειδικές προσφορές σας. Οι επισκέπτες εστιατορίων τα αναφέρουν αυτά ως «οικοδόμηση αφοσίωσης».
Αναδείξτε το εστιατόριό σας
Το 21% των επισκεπτών εστιατορίων είναι πιθανό να ξοδέψει περισσότερα από ό,τι είχε σχεδιάσει όταν παρουσιάζεται ένα δελεαστικό μήνυμα στο τραπέζι, όπως εικόνες ενός νέου ορεκτικού, ποτού ή επιδορπίου. Δελεάστε τους με ένα προσαρμοσμένο μήνυμα μάρκετινγκ - μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ μέσα σε λίγα λεπτά.
Μάθετε πώς ο Ken και η Grace χρησιμοποιούν το Tork Xpressnap στην επιχείρησή τους
Η δημιουργικότητα με εξατομικευμένα μηνύματα μάρκετινγκ και επαγγελματικά σχέδια υποστηρίζει τους επιχειρηματικούς σας στόχους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, να ελέγξετε το μέγεθος και να έχετε τακτική πελατεία. Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, Ken και Grace, μοιράζονται τις ιστορίες τους σχετικά με το πώς χρησιμοποιούν το Tork Xpressnap για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους.
Ken Silver, ιδιοκτήτης του Jim's Steaks
Grace Foltz, ιδιοκτήτρια του The Jerk Pit
Αποποίηση ευθύνης έρευνας
*Η έρευνα διεξήχθη από τις 17 Νοεμβρίου έως τις 13 Δεκεμβρίου 2017, σε δείγμα 8.289 Ευρωπαίων ηλικίας 18-60 ετών που είχαν επισκεφθεί ένα εστιατόριο τουλάχιστον μία φορά τον τελευταίο μήνα. Η ανεξάρτητη εταιρεία United Minds πραγματοποίησε την έρευνα χρησιμοποιώντας διαδικτυακούς πίνακες που παρέχονται από την Cint.
Η Tork, η μάρκα της Essity, είναι μια κορυφαία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά υγιεινής και υγείας. Στόχος μας είναι η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης, μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Το δίκτυο πωλήσεων περιλαμβάνει περίπου 150 χώρες με τα κορυφαία παγκόσμια brands TENA και Tork, καθώς και άλλα ισχυρά brands, όπως τα Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic και Zewa. Η Essity απασχολεί περίπου 36.000 εργαζόμενους. Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν το 2023 σε περίπου 147 δις σουηδικές κορώνες (13 δις ευρώ). Η έδρα της εταιρείας είναι στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και η Essity είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης Nasdaq Stockholm. Η Essity αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα της ευημερίας και συμβάλλει σε μια υγιή, βιώσιμη και κυκλική κοινωνία. Περισσότερες πληροφορίες στο www.essity.com.