Billund-airport_800x500.jpg  


Αποτελεσματική ροή ανεξαρτήτως πλήθους

Μια ξαφνική αύξηση στους επισκέπτες τουαλετών σημαίνει επίσης ξαφνική δυσκολία. Η Tork PeakServe όμως σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε την καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες. Αναπτύσσεται συγκεκριμένα για να βελτιστοποιηθούν οι ροές σε γεμάτες τουαλέτες και να βελτιωθεί η εμπειρία χρήστη σε χώρους με υψηλή κυκλοφορία. Δείτε πως η Tork PeakServe βοήθησε να λυθούν οι δυσκολίες που προκύπτουν κατά την εξυπηρέτηση 3,4 εκατομμυρίων επιβατών που διέρχονται από το Αεροδρόμιο Billund ετησίως.


Προετοιμασία για τα καλοκαιρινά πλήθη

Είναι άνοιξη και η Kirsten Paarup είναι απασχολημένη. Το καλοκαίρι πλησιάζει και το αεροδρόμιο του Billund, το δεύτερο πιο μεγάλο αεροδρόμιο της Δανίας, θα γεμίσει με επιβάτες που φτάνουν ή αναχωρούν από τα τρία γειτονικά θεματικά πάρκα: τη Legoland Billund, τη Lalandia Aquadome και το Lion Park στο Givskud Zoo. Με τη δωδεκαετή πείρα της στη διαχείριση του προσωπικού καθαρισμού στο αεροδρόμιο, η Kirsten γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος διαχείρισης των καλοκαιρινών πληθών: προγραμματισμός.


Η διαχείριση κατά τη μεγάλη κίνηση επισκεπτών στους χώρους υγιεινής είναι συνήθη πρόκληση για τους υπεύθυνους καθαρισμού και διαχείρισης κτιρίων σε όλο τον κόσμο. Η Kirsen Paarup, υπεύθυνη καθαρισμού στο αεροδρόμιο του Billund, δεν αποτελεί την εξαίρεση. Όταν τη συναντούμε, αυτή και η ομάδα της έχουν μεταβεί σε αυτό που η ίδια αποκαλεί ως καλοκαιρινό τρόπο λειτουργίας. 


«Παρατηρούμε μια αύξηση επιβατών περίπου στις διακοπές του Πάσχα, στη συνέχεια αυξάνεται σταθερά και κατά την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, ο αριθμός αυτός αυξάνεται κατακόρυφα.» 


Με τον κύριο τερματικό σταθμό να καταλαμβάνει επιφάνεια 40.000 τ.μ., καθώς και τον παλιό τερματικό σταθμό και τα βοηθητικά κτήρια, με περίπου 125 χώρους υγιεινής και 3,5 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, είναι λογικό η Kirsten να έχει πολλά στο μυαλό της. 


«Χρησιμοποιώ προβλέψεις ποσοστού πληρότητας από το τμήμα μάρκετινγκ σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία για να υπολογίσω τον αριθμό των επιβατών που θα αναμένουμε τους επερχόμενους μήνες καθώς και το πότε θα αναμένεται η μεγαλύτερη ροή επισκεπτών. Το αεροδρόμιο του Billund αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό. Το προηγούμενο έτος, ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 9,2%. Και στους τρεις πρώτους μήνες του 2018, παρατηρήσαμε αύξηση κατά επιπλέον 11,2%!» 


«Το βασικό μου μέλημα είναι να διαθέτω αρκετό προσωπικό. Στη χειμερινή περίοδο, από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο, η ομάδα μου αριθμεί περίπου 60 άτομα. Κατά την καλοκαιρινή λειτουργία, είμαστε περίπου 100. Και εφόσον πολλοί από τους μόνιμους υπαλλήλους μου πηγαίνουν διακοπές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πρέπει να βρούμε αρκετά επιπλέον άτομα κάθε καλοκαίρι.» Μια διαδικασία που καθίσταται ακόμα πιο πολύπλοκη λόγω του γεγονότος ότι για το προσωπικό του αεροδρομίου απαιτούνται εξονυχιστικοί έλεγχοι του ιστορικού τους. «Και στη συνέχεια πρέπει να τους εκπαιδεύσουμε. Πολλοί πιστεύουν ότι ξέρουν να καθαρίζουν, αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται», αναφέρει η Kirsten χαμογελώντας.


Ένα άλλο ζήτημα που απαιτεί προγραμματισμό είναι οι προμήθειες. «Κάθε χώρος υγιεινής καθαρίζεται προσεκτικά καθημερινά, και οι περισσότεροι ελέγχονται και αναπληρώνονται με προμήθειες κάθε οκτώ ώρες. Χρησιμοποιούμε τον ίδιο εξοπλισμό όλο τον χρόνο, αλλά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τα αναλώσιμά μας εξαντλούνται με αστραπιαία ταχύτητα.»


Το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο, αλλά οι επιβάτες συνήθως καταφθάνουν όλοι μαζί. «Συνήθως, η μεγαλύτερη κίνηση επισκεπτών παρατηρείται περίπου στις 10:00, στις 14:00 και στις 18:00, όταν πολλές πτήσεις προσγειώνονται και στη συνέχεια απογειώνονται. Αλλά μερικές φορές υπάρχει επίσης μεγάλη ροή όταν δεν το περιμένουμε.» Τι συμβαίνει τότε όταν διάφοροι υπάλληλοι έχουν άδεια ασθενείας και δεν διαθέτουν επαρκές προσωπικό για τη διαχείριση της μεγάλης ροής επισκεπτών; «Εάν η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο, μπορούμε να αραιώσουμε τη συχνότητα κάποιων άλλων ενεργειών καθαρισμού σε μικρό βαθμό. Αλλά δεν συμβιβαζόμαστε ποτέ όσον αφορά τους χώρους υγιεινής του αεροδρομίου. Ένας καθαρός χώρος υγιεινής είναι βασικό τμήμα της εμπειρίας των πελατών μας. Και εφόσον πλέον χρησιμοποιούμε το σύστημα Tork PeakServe, δεν χρειάζεται να αναπληρώνουμε τις δοσομετρικές συσκευές τόσο συχνά, γεγονός που μας δίνει χρόνο για να καθαρίσουμε άλλες ζώνες του αεροδρομίου με σκοπό να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των επισκεπτών μας.»


Kirsten Paarup

Υπεύθυνη Καθαρισμού, Αεροδρόμιο Billund

"Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά μας ήταν ότι οι προηγούμενες δοσομετρικές συσκευές χειροπετσετών δεν είχαν αρκετή χωρητικότητα για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν μια ξαφνική αύξηση της κυκλοφορίας στην τουαλέτα."
Kirsten Paarup, Υπεύθυνη Καθαρισμού, Αεροδρόμιο Billund