Οι τάσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο δείχνουν ότι ο μέσος πελάτης ξενοδοχείου ανησυχεί για τη βιωσιμότητα. Οι πελάτες κάνουν πιο συνειδητές επιλογές στο σπίτι και δεν θέλουν τα ταξίδια τους και οι διανυκτερεύσεις τους να επηρεάζουν αρνητικά το περιβάλλον. Το ενδιαφέρον για τις επιλογές που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής του ξενοδοχείου διαμονής, συνεχίζει να αυξάνεται. Παρόλο που η εμπειρία των πελατών αποτελεί πάντα το κύριο μέλημα των διευθυντών ξενοδοχείων, η βιωσιμότητα έχει γίνει επίσης ένας κοινός παρονομαστής.
Πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε αυτό; Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας βλέπουν και εκτιμούν την αξία της επιλογής τους να μείνουν στο ξενοδοχείο σας. Κοινοποιήστε τις βιώσιμες επιλογές που έχουν γίνει στην εγκατάσταση. Ενημερώστε τους πελάτες σας για τις προσπάθειές σας, ώστε να γνωρίζουν ότι οι αξίες τους ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας.