Μια γυναίκα που βγάζει μια φωτογραφία με θέα στην πόλη χρησιμοποιώντας ένα iPhone

Η βιωσιμότητα συμβαδίζει με την εμπειρία των πελατών στα ξενοδοχεία

Οι τάσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο δείχνουν ότι ο μέσος πελάτης ξενοδοχείου ανησυχεί για τη βιωσιμότητα. Οι πελάτες κάνουν πιο συνειδητές επιλογές στο σπίτι και δεν θέλουν τα ταξίδια τους και οι διανυκτερεύσεις τους να επηρεάζουν αρνητικά το περιβάλλον. Το ενδιαφέρον για τις επιλογές που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής του ξενοδοχείου διαμονής, συνεχίζει να αυξάνεται. Παρόλο που η εμπειρία των πελατών αποτελεί πάντα το κύριο μέλημα των διευθυντών ξενοδοχείων, η βιωσιμότητα έχει γίνει επίσης ένας κοινός παρονομαστής. 
 
Πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε αυτό; Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας βλέπουν και εκτιμούν την αξία της επιλογής τους να μείνουν στο ξενοδοχείο σας. Κοινοποιήστε τις βιώσιμες επιλογές που έχουν γίνει στην εγκατάσταση. Ενημερώστε τους πελάτες σας για τις προσπάθειές σας, ώστε να γνωρίζουν ότι οι αξίες τους ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας. 
 
 

Γνωρίζατε ότι:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 απλά βήματα βιωσιμότητας που θα προσέξουν οι πελάτες

Μπορείτε να κερδίσετε πολλά αναλαμβάνοντας μικρές πρωτοβουλίες βιωσιμότητας. Εξάλλου, είναι η προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους. Σας παρουσιάζουμε τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε, τα οποία θα προσέξουν οι πελάτες με οικολογική συνείδηση και θα συμβάλλουν στη θετική εμπειρία τους:

Παραπομπές

1 Deloitte, Έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο 2015 
2 Booking.com, Έκθεση για τα βιώσιμα ταξίδια 2019
3 Έρευνα σε 72.000 πελάτες της Hilton, Έρευνα καταναλωτών Hilton
4 Η Accor αναλαμβάνει δέσμευση για την παγκόσμια εξάλειψη των πλαστικών μίας χρήσης στην εμπειρία του πελάτη έως το 2022 (δελτίο τύπου)